dijous, 9 de juliol del 2015

Curiositats Personals

D'acord amb el calendari hebreu, quan es pongui el sol avui començarà el 23 de Tammuz de 5775. Com que vaig néixer el 23 de Tammuz de 5743, avui toca una altra publicació personal en què us ensenyo deu coses que potser no sabíeu de mi:

  1. La meva llengua materna és el castellà, tot i que visc majoritàriament en català i en anglès.
  2. Tinc un gat que es diu Buster, el qual va pertànyer abans a Lydia Lunch.
  3. Vaig obtenir el meu permís de conduir l'any 2001 i encara no tinc cotxe.
  4. Durant la segona meitat de la dècada del 1990 vaig jugar a tennis. De fet, vaig competir a quatre tornejos, dels quals en vaig guanyar tres. I al que no vaig guanyar vaig quedar finalista.
  5. Quan era petit l'aigua em feia molta por i ara és un dels meus entorns preferits.
  6. Vaig guanyar un concurs de poesia en gallec quan tenia 17 anys.
  7. Patino des que tenia sis anys.
  8. Un dels primers llibres que vaig llegir de petit va ser "La Història Interminable" de Michael Ende.
  9. Vaig fer de model per a una cadena de grans magatzems quan tenia 11/12 anys.
  10. Fins ara he visitat aquests països: Portugal, Espanya, Andorra, França, Itàlia, Ciutat del Vaticà, Alemanya, Irlanda, Regne Unit i els Estats Units d'Amèrica. Sí, m'encanta viatjar!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada