divendres, 14 d’agost del 2015

Més Curiositats Personals

  1. El 1991 em van regalar la meva primera videoconsola: una Sega Game Gear. És més, era molt fan de Sonic the Hedgehog!
  2. En aquella època hi havia un programa de televisió que em tenia enganxat: "El Rescate Del Talismán". Era una adaptació del programa de televisió britànic "Knightmare". 
  3. També, aleshores, els meus dibuixos preferits eren "Star Street: The Adventures of the Star Kids".
  4. Puc mecanografiar 300-400 paraules per minut.
  5. Faig servir ulleres per corregir miopia i astigmatisme. No m'agraden gens les lentilles.
  6. Sóc al·lèrgic a l'àcar de la pols.
  7. El 1993 vaig quedar corprès per la pel·lícula de Agnieszka Holland "The Secret Garden".
  8. No gaire després vaig mirar la meva primera pel·lícula "no per a nens": "The Piano".
  9. A 11 anys vaig crear la meva primera cinta de casset de varietats
  10. Faig 188 centímetres d'alçada.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada