dilluns, 10 d’agost del 2015

V-I-U

Contempla tota direcció: nord, sud, est i oest. I tot per entremig, amunt i avall.

Passat, present i futur. Cap endavant, endarrere i als costats.

- Camina!
- ...
- He dit que caminis!
- Estic confòs! No sé cap on anar! Tinc por!
- De què?
- De perills possibles.
- Ja ho has dit bé: possibles vol dir que podrien passar, però també podrien no passar.
- Passen coses dolentes.
- Passen coses bones també, així que estaràs tot el temps pensant en les coses dolentes que podrien passar-te? O en gaudiràs de les bones que segurament passin?
- No vull que m'agafi per sorpresa quan passin coses dolentes, perquè tu i jo sabem que passaran. Vull estar preparat.
- Això són temps i energia perduts. Gaudeix i confia en tu mateix. Sabràs com fer-ho quan et trobis amb un perill real. I si no, n'aprendràs. No tinguis por aleshores: viu i gaudeix
- D'acord!


Aquest text és una creació meva.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada